Are you talking to me?

Okej, det är en och annan som gnäller över att jag testar mohawk, så långt har vi redan kommit fram till. Men jag får även trevliga kommentarer. Bäst av dem alla än så länge var den här:

”Stenhårt! Taxi Driver!”

Nu har jag med förfäran upptäckt att inte alla är allmänbildade nog att ha sett den filmen. Ni som inte gjort det, gör det. Det är en av de bästa filmerna jag sett. Lilja 4 ever kanske var bättre- kanske. Men annars kan jag inte komma på så många.

Förresten har jag gjort en kortfilm som jämfördes med Martin Scorseses filmer och då är det ju lite smålustigt att själv jämföras med en karaktär ur den bästa av dem.

Det här inlägget postades i Om Sven Bergersjö eller företaget och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

