Välkomna, feminister!

Min förra krönika skrev jag här den andra april. Jag fick bara 25 besökare den dagen.

Men 25 besökare är tyvärr ungefär så många besökare som jag brukar få, sådana dagar då jag lägger upp något. Därefter varierade det mellan två och femton om dagen.

Fram till i i torsdags.

Plötsligt fick jag nittiofem besökare. Betydligt fler än jag vanligtvis får ens när jag lägger upp en krönika.

Jag begrep ingenting.

Eller jo, något begrep jag. Jag fattade att det handlade om ett gäng feminister, som alla tittat in samtidigt, och blivit bittra och buttra över min krönika om ”feministisk argumentationsteknik.”

De hade nämligen röstat negativt om min blogg och skrivit sura kommentarer, alla på samma krönika. Men varifrån kom de, och varför just i torsdags? Det fick jag veta idag.

Facebook-gruppen ”vita kränkta män” har länkat till krönikan ifråga. Det tackar jag för! Även om de som tittade hit uppenbarligen inte gillade vad jag skrev, läste de iallafall krönikan.

Bättre feminister som läser nåt vettigt än nån vettig som inte läser!

Alla är lika välkomna att läsa min blogg. Oavsett åsikter. Länka den gärna, du med!

Det här inlägget postades i Om Sven Bergersjö eller företaget och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Välkomna, feminister!

  1. Malte Skogsnäs skriver:

    Du har vettiga åsikter helt klart. Länkar till den gärna.

Kommentera

