Tredje avsnittet i Svens Julkalender 2016

Idag upptäckte jag att texten i andra och tredje avsnitten blivit fel- det står att det är första avsnittet i båda två. Lite märkligt, eftersom jag skrivit helt ny text i båda, jag har inte använt samma som i första filmen. Nåja. Jag gör inte om dem…

Det här inlägget postades i Dumburken och annan media, Om Sven Bergersjö eller företaget och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tredje avsnittet i Svens Julkalender 2016

  1. Mr Snuggle skriver:

    Du kommer ihåg grejer från Klasses ändå, alltså! 🙂 Jag snappade upp mycket därifrån. Som vad julklapp egentligen var. Och avsnittet där de illustrerade julbocken som kom in och frustade med paket till ungarna i köket…Skulle fan skrämt vettet ur mig som liten!

    Du påminner mycket om honom efter varje lucköppning i alla fall. Förutom Göteborgskan då. 😉 Den karln kom från Katrineholm.

    • bergersjo skriver:

      Nej, jag kom inte ihåg nåt från Klasses, men efter att du skrivit att min kalender liknade hans blev jag ju nyfiken så jag kollade några minuter på youtube. Han sjöng nåt om att klappa sina julklappshänder och sen skickade han ut nån tomte att klättra i ett träd.

  2. Mr Snuggle skriver:

    Han beordrade alltid ut den där gamla tomten till att klättra högt upp i trädgrenarna för att öppna luckorna i varje avsnitt ,så han själv slapp! 🙂 Upplägget var ju att han bodde i ett härbre högt uppe i en julprydnadsklädd jättegran och att tomten bodde på loftet.

Kommentera

