Foliehattarnas Dag!

Ja, vad fan. Nu har jag under en tid tillbaka deltagit i Hälsopanelens 11-kaffe på lördagarna. En typ av streamad debatt eller nyhetssnack bland alternativpersonligheter av olika slag. En kul grej!

Så häromdagen tänkte jag att det vore kanske skoj om jag hade på mig en foliehatt under 11-kaffet nån gång, men kanske bäst att kolla först, så jag inte råkade kränka en massa folk i onödan. Då ledde det istället till att den här gången blev det Foliehattarnas Dag, och alla skulle ha foliehattar på sig för att delta den här gången.

Jag måste säga att det är en roligare huvudbonad än ett sånt där muhammedanskt huckle…

Vill du stödja mitt arbete? Swish: 0730467053

Detta inlägg publicerades i Dumburken och annan media, Om Sven Bergersjö eller företaget, Samhället och Skamhället, Vlogg och märktes , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar