Sven Bergersjö kommenterar kritiken:

De flesta som följer mig får väl antagligen ut någonting av mina inlägg. Varför följa mig annars, liksom? Dock verkar detta inte gälla alla. Jag har nämligen fått en del ytterst egendomliga tips och råd om hur jag borde ändra mitt sätt att prata.

Kritik är bra, men dessa tips känns totalt surrealistiska. Jag vet inte om det är troll som fånar sig eller om det faktiskt finns människor som stör sig så oerhört på att höra min röst och mitt sätt att prata att de känner sig tvingade att förklara ett bättre sätt att snacka, men här tänker jag en gång för alla besvara deras råd:

Vill du stödja mitt arbete? Swish: 0730467053

Detta inlägg publicerades i Dagligt flum, Dumburken och annan media, Om Sven Bergersjö eller företaget, Vlogg och märktes , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sven Bergersjö kommenterar kritiken:

  1. SasjaL skriver:

    Det är inte omöjligt att det är personer från din ‘fan club’ tillhörande den slutna psykiatriavdelningen på Sveavägen 68 i Stockholm eller åtminstone har kopplingar dit.

Lämna en kommentar