De svenska väljarna är lallande idioter!

Okej först och främst då: I filmen råkar jag säga ”Göteborg” vid ett tillfälle då jag tänkte säga ”Sverige”, men jag orkar inte fixa och dona med den saken, så du får fantisera och föreställa dig att det är ”Sverige” jag säger. Så!

Ja det är sällan man får sig en chock av hur dumma väljarna här i landet är, men den här veckan fick jag det faktiskt två gånger.

Hur i hela Helvete kan Moderaternas uppbackning stiga nu, samtidigt som de har öppen kaotisk skandal i regering, riksdag och parti av att Statsminister och Partiledare Tuffe Uffe vill driva dem med partipiskan att rösta ihop en galen könsbytarlag som knappt någon står för?

Vid ett sådant tillfälle behöver uppbackningen sjunka som en djävla sten! Den behöver sjunka så djupt och snabbt att Ulf Kristersson sparkas som såväl statsminister som partiledare med huvudet före!

Och Jan Emanuels stora och dyra politiska projekt Folklistan då? Ett vansinnigt skämt för några enskilda narcissister, som är helt öppna med att med dem får man rösta hur fan man vill, de består av föredettingar allt ifrån miljöpartiet till kristdemokraterna.

Ja, det där skämtet är det enligt Expressen uppåt 11 procent av dårar som funderar över att kasta bort sin röst på…

Och sen att sossarna fortfarande är största partiet i Sverige- den galenskapen är lika chockerande varje gång jag tänker på saken.

Majoriteten av väljarna här i vårt land förtjänar inget annat än att bo i ett wokedroppande HBTQ-kalifat där alla svenskar utsätts för förnedringsrån och våldtäkter.

Tråkigt bara för oss övriga.

Vill du stödja mitt arbete? Swish: 0730467053

Detta inlägg publicerades i Dumburken och annan media, Samhället och Skamhället, Vlogg och märktes , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar